A typical Puster Valley trattoria serving excellent traditional dishes and local classics in a quaint setting, offering excellent value. In the summer, you can also dine outside under the gazebos, which blend in beautifully with the rest of the restaurant. The staff is accommodating, even with special requests, and extremely friendly. After dinner, a local young man even drove us to our cars parked far away, due to a heavy thunderstorm. During our eight-day stay in Dobbiaco, we dined at Weber three times; it's truly a must-try.
Automatic translation
Original language (Italian)
Punto di riferimentoa a Dobbiaco!
Tipica trattoria della Val Pusteria che propone ottimi piatti tradizionali classici della zona in un ambiente caratteristico e ad un buon rapporto qualità/prezzo. D’estate è possibile mangiare anche all’esterno del ristorante sotto degli appositi gazebo che comunque si integrano molto bene con il resto della struttura. Il personale è accomodante anche per esigenze particolari e molto, molto gentile, basti pensare che al termine di una cena, essendosi scatenato un forte temporale, siamo stati addirittura accompagnati in auto da un ragazzo del locale alle nostre macchine parcheggiate lontano. In otto giorni di permanenza a Dobbiaco siamo stati a cena da Weber ben tre volte, un vero punto di riferimento.
Truly top-notch: excellent local dishes, wines, and excellent beer. The staff, made up of wonderful young women, is extremely courteous. The price is also attractive. It's a shame I didn't know they offered rooms with half board and an à la carte menu, because I wouldn't have missed this opportunity. I'll definitely be back on my next trip to the Pusteria Valley.
Automatic translation
Original language (Italian)
Il top
Veramente il top ottimi piatti locali,vini e un eccelente birra, massima cortesia del personale formato da stupende ragazze. Anche il prezzo è interessante, peccato che non sapevo che avessero le camere con mezza pensione con menù alla carta, perchè non mi sarei fatto scappare questa opportunità,sarà sicuramente per il prossimo viaggio in Val Pusteria.